Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Lina - 25 januari 2010 12:54

Jag har feber och är genomförkyld. Usch vad tråkigt! Började i fredags. I lördags bjöd vi Elin, Rob, Sussi och Hasse på lite middag som tack för hjälpen med djurvakt när vi var borta. Jättetrevligt! Men på natten vaknade jag och kände mig febrig. Mycket riktigt. Termometern visade 39 grader. SURT!

Skulle åkt till Stockholm på Kick off med jobbet igår, men det var bara att ställa in. Så nu ligger man på soffan och zappar på tv’n. Alfred tycker att jag är såååååå tråkig! Han sätter sig mitt för tv’n med jämna mellanrum och tittar ledset på mig. Lille vännen… Tina ska ta en lång promenad med honom ikväll. (Som väl är hann jag köra igenom honom lite i lördags. Helen R och kompani hade lyckats få tillgång till ett ridhus. Så vi tränade där ett par timmar. Lyxigt att ha den möjligheten!) Ebba och katterna tycker att det är mysigt att jag är hemma och ”slappar”. Frasse och Gizmo är som plåster på mig och turas om att sova på min mage. Varmt o gott för oss båda!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards