Alla inlägg under februari 2009

Av Lina - 21 februari 2009 09:12

Ja, jötapetter... Nu har det varit lite körigt ett tag:)

Trivs som fisken på nya jobbet, men Linan somnar ju tiiiidigt om kvällarna nu. Mycket intryck antar jag.


Annars är det bra. Idag blir det en sväng till kyrkan för att se en kollegas vigsel. Förmodligen inte ett öga torrt efter det...jaja...:)


Vovvarna mår bra, förutom smågrejer. Ebba har en liten sko på sig. Bet sönder sin tass för en vecka sen. Tror hon förfrös sig och att det sedan kliade. Varit kallt som f-n ett tag nu. Men HÄRLIGT med snö!!!!!

Och rent också, hundarna drar ju inte in någon smuts alls, kanon:D

Alfred är så övertänd på träningen nu för tiden att jag blir alldeles lycklig.  Tänk att gå genom eld och vatten för en boll i ett snöre...då är man lyckligt lottad i livet;)

Gizmo utrotar alla gnagare i hela Hundshult. Sista bytet (som slaktades i köket) var en STOOOOR fet RÅTTA!! Blod på golvet, på väggarna, på köksluckorna. Nice...


Igår åkte håret av också, skönt! Lutar åt lite mohikan nu, fast inte så kort som det låter. Men nästa gång blir det ännu kortare, gud så skönt!


Nu ska jag dra på mig fröken Tierra och herr Lundhags och bege mig till Sussi och Jessi. Dags för lydnadsträning!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards