Alla inlägg den 8 april 2012

Av Lina - 8 april 2012 21:10


Har tusen ursäkter till varför jag inte bloggat. Men nu gör jag det! Såg att det kommer att lanseras en app så då kan jag ju blogga från mobilen. Då lär det bli andra bullar hoppas jag!


Haft en supermysig påsk helg tillsammans med Vonsan och lille Spike. Spike har haft lite jobbigt då Märta löper. Det har varit en hel del pip och gnäll och han har varit smärre desperat emellanåt. Men det gick bra allting, han är ju väldigt ung och hade inte så bra koll på blommor och bin, hehe…
I eftermiddag gick vi en härlig skogspromenad och jag lyckades få lite fina bilder. Bilderna på Alfred får mig att smälta. Gud så fin han är…! Är väl en smula partisk, men jag tycker han är det finaste som finns. Märta också såklart, lillfisen!


Nu ikväll sitter jag och har uppdaterat hemsidan lite (www.ebbaoalfred.se). Ändrat Ebbas sida lite, döpt den till Ängla-Ebba… Usch, det krävdes lite bita sig i läppen det. Men nu är det gjort. Ibland värker det till i hjärtat när man inser att hon är borta för alltid… Men vi ses väl en vacker dag får jag hoppas. Det är så man får välja att se det.


En STOR nyhet är att Brumbjörnen fått en härlig kull med puppisar! www.brumbjornens.dinstudio.se för mera info. Mamman är syster till Alfred och mamma till Märta så det lär bli ett fint gäng! Fick precis ett litet klipp skickat till mig och dom låter som en ”skock fiskmåsar”!
Första helgen i maj blir det mys med hela gänget för då är det dags för MH för Märta och hennes syskon.


Jag ska inte bli långrandig för jag kan inte återberätta allt som hänt sedan jag skrev sist, så nu blir det lite bilder istället!

Tulpaner från Vonsan:)



Blommor från bror och svägerska:)


  

Ja, det är ett litet blad....typ...


 
Fina gossarna


Vad äter du, undrar Spike?


Dregel finns det gott om här...


                    

 
Den finaste...   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards