Alla inlägg den 9 september 2011

Av Lina - 9 september 2011 19:48

Äntligen helg!

Tar ett glas vin och kelar med hundarna efter en lång dag.
Samtidigt undrar jag varför något snott två krokar från grindarna i bilen. Måste hänt igår eller i onsdags. Vem fasen snor krokar i plats från bilgrindar? Inte precis dyra grejer om man säger så. Filurar dock på om jag kanske hängt något där som åkt med, typ koppel eller halsband...? 

Jäkla nötter till folk det finns, köp egna krokar liksom! Hoppas hundarna skällde ut dom ordentligt och att Alfred spottade massor med dregel på dom!

Imorn blir det en tur till Vetlanda och köra lite lydnad. Får hoppas att Palleplutten sover gott i natt och är pigg imorn. Märta har precis kräkts gräs och några rönnbär. Säkert lite gips och husfasad i också. Hon har tydligen lite idéer om nån ombyggnad... Ska bli spännande att se resultatet. Förmodligen ser huset ut som ett plockepinn...

Gullungar!  

Nu kan jag inte skriva mera, det är Idol och jag behöver krypa ihop i fosterställning. Tondöv var namnet...ajajaj...eller tondöd rent av...  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards