Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Lina - 23 februari 2011 21:43


Idag har vi bokat resan till Gambia. Sweeeeeeet!!   Om ungefär en månad drar vi iväg. Ordnat med djur och husvakt så ni busar som läser detta och planerar inbrott, tänk om hehe  
Lite tur att vi inte bokade igår för idag har man sänkt resans pris litegrann. Det är ju alltid välkommet  Vi ska bo på ett hotell som heter Ocean Bay och det ligger på en udde där Gambiafloden möter Atlanten. Ska bli skitgött med sol och bad! Vi hoppas på lite mera tur med väder än för ett år sen på Dominikanska... Ni som bommat den resans händelsen -läs bloggens inlägg från denna tidpunkt.

Idag har min lille Jeep varit på lite service och en koll. Jag tyckte nämligen att det gnisslade lite när jag styrde. Det är nu fixat, en lite service är gjord, serviceboken är stämplad och bilmeken ville inte ha betalt! Nog för att jag är en trogen kund där, men jösses vilken hygglig prick! Han tyckte liksom inte att det var så mkt som gjorts samt att det inte tog så lång stund.
Vilken tur!
Lite flyt idag kan man säga  
Haft föräldrarna på middag ikväll. Trevligt med lite mat och babbel! Ebba parkerade som vanligt i pappas knä på soffan  
Nu ska vi knyta oss och titta på nästa avsnitt av Solsidan! TV4 Premium skaffat idag! En present från min kära arbetsgivare. Grymt!!  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards