Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Lina - 21 februari 2011 20:05


Ikväll efter jobbet slängde jag in en skinkstek i ugnen precis innan vi skulle gå långpromenaden med hundarna. Detta till Tinas stora förtjusning, skinkstek är en favvorätt nämligen. 

I och med att det nästan är vår nu (öh) så hoppade vi över pannlampa... Det visade sig vara ett korkat beslut. Åkte till Lovsön-skogen och skulle gå en liten lagom sväng som jag gått med Sussi en gång tidigare. Då var det sommar och ljust...nu massor med snö och skymning. Jag var heeeelt säker på att vi gick rätt. Det visade sig att jag hade fel. Som väl är har jag ett utomordentligt lokalsinne   så efter en bra stund av fammel i mörker hittade vi tillbaka till bilen. 

Vi hastade hem till den lille skinksteken... Trodde vi skulle komma hem till en förkolnad liten stackare. Men den blev helt perfekt! Och massor med matlådor blev det också. Oerhört bra  

Nu e vi mätta och belåtna, hundarna har "fördiskat" ugnsformen och jag ska läsa nya Rottweilertidningen som har kommit idag. Superbt!

Som om inte det var nog har vi sett ut en resa till Gambia idag. I mars bär det av! Tjolahej tjolahopp så bra det kan bli!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards