Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Lite bilder...

Av Lina - 21 februari 2010 20:02


Tänkte att det var ju ett tag sen som jag la upp bilder, så nu får ni ett lass!

(källa till Cragge bilderna är kennel Kulla Gulla & de på Brumma resp. Bizon är kennel Brumbjörnens  )



Alfreds mamma Brumma



Brumma


    
Alfreds mamma ännu en gång



Fin e hon morsan!  



Alfreds pappa Cragge  



Cragge igen  
 


Mera Cragge...


Pappsen är också en slickepott!   



Pappa kan också apportera


Pappsen in action


Detta är idolen Bizon! Alfred är morbror till denna godbit  


      
Hallå eller! Hur cool kan man vara på en skala 1-10?   

 

Här är hjärtegrynen på vinterpromenad.
Ebba är Paris Hilton look-a-like i sin nya rock  
  
Profil. Ebba fryser om tassen.   


   
 

 

         
...och skottat har man gjort för sjuttiofjärde gången!        

 
 
Yvonne

Yvonne

22 februari 2010 08:22

Tjena
Oj vilka fina rottisar.Lilla Bebban är ju vår favvo.Hon är så gullig.Det var fina kort ni lagt in.
Här är allt bra.Trött på vintern bara men det är man nog inte ensam om.
Jag funderar på att söka jobb på EON eller något annat elbolag för de måste väl dricka champagne till frukost o fira kylan.
Fy fabian vad kallt det är .Idag hade vi 28 minus......brrr frostknölar i häcken får man.
Ha det nu bra så hörs vi...kram Yvonne / Ziggy (husse hälsar emellan skottningar o OS

http://ziggy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 28 augusti 2012 12:14

Jo men hej, nu var det ett tag sedan!Funderade ett tag på att sluta blogga helt, men nu måste jag bara berätta om hur bra det har gått  Helgen den 11-12 augusti var det Tjänstehund Certprov för Märtas del och hon klarade det! 18 månader och 2 dagar g...

Av Lina - 11 maj 2012 12:45

Häromdagen fick jag äntligen tag på några hönor! Som jag letat… Det var Kirsi som ringde och hade sett ett inlägg på facebook att jag sökte hönor. Hon hade beställt 10 stycken och jag kunde få köpa av henne. Så det gjorde jag! Tre stycken Brun...

Av Lina - 8 maj 2012 12:41

I helgen genomförde Märta och hennes syskon MH. Vi åkte upp redan på fredagkvällen och anlände i Ölme och släkten vid 20-tiden. God mat och dryck samt gos med valparna var temat för kvällen. Herregud vad fina dom är! Det säger man ju varje gång, men ...

Av Lina - 28 april 2012 19:54

Idag har jag och vovsen varit på Jbk och gått lydnadskurs för Mona Kjernholm (www.kjernholm.se) . I en grupp om 7 ekipage som alla är kanontjejer blev det en superkul dag fyllt av glada tillrop och seriös hundträning!  Märta och Alfred fick en runda ...

Av Lina - 23 april 2012 21:40

Ikväll har det vankats både långpromenad och lydnadsträning. Åkte upp på måndagsträningen på klubben för att köra igenom svansarna lite.Märta fick dessutom en bevakningsövning med Eva som figg. Ljud fick det bli och hon tog det fint! Behöver träna me...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards