Alla inlägg den 10 december 2009

Av Lina - 10 december 2009 07:45


Det har visat sig att Gizmo har mask. Svårt att missa faktiskt. Han hade en liten vit mask som spatserade omkring på honom. Sen kräktes han upp mask också – och en fågel! USCH!

Så det var lika bra att avmaska hela högen med svansar.


Så igår vankades det avmaskningsmedel i Hundshult. Föga populärt vill jag lova. Tina fick uppdraget att hålla vira in katterna i en filt medan jag stoppade i dem tabletten. Rasmus var asförbannad och spottade ut tabletten gång på gång… Gizmo tyckte jag var dum… Frasse tyckte att det var ganska ok med lite onda ögat fick jag… INGEN av katterna verkade tycka att Tina hade något med saken att göra. Jag fick bära hundhuvudet för denna massaker;)

Hundarna förstod inte alls denna uppståndelse. Ebba fick sin tablett i en bit korv och hon tyckte nog bara att det var en ovanligt knaprig korvbit hon fick. Alfred uppskattade det nya ”godiset” och smaskade tabletter som om det vore Frolic. Här behövdes ingen korv vill jag lova. Haha:)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards