Alla inlägg den 9 november 2009

Av Lina - 9 november 2009 20:04

Haft en jättetrevlig helg med gänget från lägret. Spår, uppletande, lydnad, god mat och gott sällskap var temat. Totalt nio hundar, samt två katter bland hermelinerna – Ebba & Charlie!

Full rulle i skogen hela helgen lång. Men vi hann även med lite middagar hemma hos Sussi. Supertrevligt!
Ikväll har hundarna fått vila. Jag har städat. Konstigt hur man kan vända upp och ner på ett helt hus utan att i princip vara hemma. Men jag lyckas väldigt bra med det uppenbarligen. Men nu har jag iaf handlat, dammsuga och torkat golven samt tvättat lite. Känner absolut inte för att stryka dock (gör man någonsin det?!), så det tror jag får vänta…


Imorn blir det lydnad på klubben. Ska bli kul! Totalt sett har vi fokuserat mycket på operant inlärning. Väldigt intressant att se hur hunden gör rätt så fort!
Sussi och jag ska även träna lite inför utställningen på lördag. Tina, Sussi och jag åker då till Åstorp för att vänstervarva lite. Hoppas det går bra.


Nu ska jag fylla på lite mat till fåglarna ute sen blir det lite fruktsallad till mig. Köpt vanilj kesella till, mumsigt! :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards