Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Lina - 31 maj 2009 18:54

Som idag blivit Lydnadschampions!!

Hurraaaaaaa, för er, det är ni värda! :)


(www.tjasas.se)

Av Lina - 31 maj 2009 09:37

Tidigt vaknade svansarna och ville gå ut… Sitter nu med en kopp kaffe på altanen med datorn i knäet. Precis pratat med Vira. Där är det full rulle med hus och flytt. Puh, det vet man hur mycket det tar på krafterna. Ingen lek att flytta inte… Behövs det barnvakt i Bregott fabriken är ”Heffaklumpen” alias Brumbjörnens  Zaphira välkommen till Hundshult anytime:)

 

Var hos farbror doktorn i fredags och fick konstaterat att jag hade halsfluss så nu är det penicillin i 10 dgr… Får skylla mig själv. Har ju jobbat och inte riktigt lyssnat på kroppen. Inget nytt under solen…

Jag och hundarna låg mest och såsade i gräset igår. Sen blev jag bjuden på tacos på Ljungkullen innan vi åkte vidare en sväng på Rix FM festivalen. Sarah Dawn Finer var fantastisk!

Kvällen avslutades med ”picknick” i gräset vid motorvägen. Matleverantören hette McDonald’s. Jättetrevligt! Man blir faktiskt inte friskare av att enbart ligga på soffan. En lugn kväll med vänner behövs ibland!

 

Idag ska Mor firas, Alfred ska få ett spår, Ebba ett grisöra och imorn är det måndag igen… hej o hå…

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards