Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Lina - 27 maj 2009 20:58

Har inte så mycket att skriva om direkt, men hej kan man ju säga.

Hej hej.

Alfred är bättre i sin sträckning, ska skönt! Så han mår fint. Ebba också:)

Hon är inne i en "jag-VILL-BARA-gå-promenad-när-JAG-VILL" –period… Hon är ju en smula speciell som bekant. Hon har blivit väldigt morgonpigg och har bråttom som attan ut på morgonen. Lite ålderstecken förmodligen. Men sen ska hon i princip inte gå ut på hela dagen utan ligger i sin korg, läs sängen, och snarkar...

Sen på kvällen när det är dags för skogsrunda då kissar hon fort som tusan typ vid postlådan, sen tvärvänder hon och vill in igen. Jaja liksom… Hon får ju välja själv. Det roliga är att hon sen vill gå ut i trädgården 4-5 ggr under resten av kvällen. Då promenerar hon runt i godan ro... nosar, kissar, äter gräs, luktar på blommorna, ”pratar” med grannhunden Wille…osv… Rolig är hon:)
När jag sen går och lägger mig ska hon sova alldeles intill mig, gärna under täcket. Sen fiser hon så näsan kroknar. Gäller att inte lyfta på täcket alltså!

Vi skyller på åldern även i detta fall.

Jag tycker i alla fall att det är mysigt med hennes vovve kramar på kvällen. Mysig är hon, lillstrumpan…

 

Nu ska matte snart se på Grey´s Anatomy. Måste bädda ner mig lite för jag fryyyyser satan... Har för haft feber i dagarna två. Plikttrogen som man är har man jobbat ändå. Inte så smart kanske. Halsen känns som ett öppet sår, ajaj… Men det går nog över.
Sist jag var ”tapper” när jag borde stannat hemma vet vi ju hur det gick... Men hämta bil i Falun blir man aaaaldrig för sjuk för...

 

Hej så länge…

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards