Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Lina - 23 maj 2008 08:02

I denna stund dammsugas det hemma i Hundshult -och jag är inte ens hemma! Nä, jag har inte skaffat hembiträde, men nästan;)

Testar mammas självgående dammsugare. Otroligt finurlig liten sak som springer omkring och städar medan man själv gör annat. Och när batteriet börjar bli dåligt åker den till laddaren och laddar upp sig. Guuuu va fiffigt!! 

En sån står helt klart på inköpslistan. Ska kalla den för James:)

Hundarna tyckte den var skitläskigt. Undrar väl vad det är för nytt husdjur. Höll på att skratta ihjäl mig åt dom i morse:) Ebba tittade plågat på mig och Alfred morrade på denna äckliga varelse som jagade honom. När den vände blev den dock väldigt intressant. Han ville väl nosa den i baken, haha.

Som med allt annat så vänjer dom sig säkert.


Gizmo har visat sig vara jordens keligaste lilla katt. Han ligger på rygg och sover i min famn när jag ser på tv om kvällarna. Sen på natten sover han antingen på mig eller bredvid kudden. *sötnos*

Han har fått ett nytt halsband också. Vitt skinn med röd strass på. Pimp my cat:)


Nu ska jag jobba!

Trevlig helg på er alla:)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards