Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Lina - 12 maj 2008 16:41

I torsdags fick jag tok-migrän och var hemma från jobbet till och med fredag. Inge kul…

Helgen bestod av hundträning och utbildning. På lördagen kom några av kursarna hem och grillade. Skittrevligt med lite vin och mat i gott sällskap!

På söndagen tog vi oss an lite problemhundar.
När jag kom hem på kvällen slängde jag mig i soffan en halvtimma, sen fick jag besök av Elin, min kusin. Hon ska jobba i Jönköping ett par dagar så hon bor hos mig:)

 

Jag har beställt nytt bredband också så snart ska ändan ur och uppdatera hemsidan! Har inte blivit av. Mycket nu;)

 

Ikväll blir det lite hundträning och sen spinning för matte. Har gett upp inför beach 2008 men lite kan man ju göra… Alfred ska få ett spår och Ebba lite cykling.

Alfred mår fint men har träffat lite väl många löptikar sista tiden. Det i kombination med att han inte får så mycket motion gör att han är lite snurrig i bollen. Han äter inte heller som han brukar. Först blev jag jättechockad för han har ALDRIG lämnat mat. Men det är ju inte helt ovanligt att dom tappar aptiten. Sen gör han ju inte av med så mycket nu heller…

Ovido - Quiz & Flashcards