Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Lina - 7 maj 2008 08:17

Hej alla djurvänner!


Min kompis Elin har lite panik. Hennes hankatt, Duncan, är dum mot dom andra katterna så hon måste omplacera honom.

Jag ska ta hem honom till mig några dagar så att Elins kattflickor får lite andrum där hemma. Jag har ju om inte annat lite mera plats. Skulle inte Gizmo gilla det är det ju bara att dela av huset lite...

Duncan är en skitcool och supersocial Cornish Rex kille. Chokladfärgad. Ser ut lite som en rumpnisse tycker jag, men väldigt charmigt och med stora "lurar" :) Han är inte åksjuk och är snäll att resa med.

Om någon är intresserad av honom, skriv en kommentar så kontaktar jag er:)

Här finns lite info om kattrasen.

http://www.rexringen.nu/crx/index.html


hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards