Alla inlägg den 21 april 2008

Av Lina - 21 april 2008 15:41

Precis pratat med Djursjukhuset. Själva operationen har gått utan några som helst komplikationer:)

Jag ska hämta honom om en timma.

Återkommer med rapport imorgon!

Av Lina - 21 april 2008 10:53

Det började ju med SM-guld! Inte helt fel!

 

I lördags kom Linda och Björn så vi gav oss ut och spårade hemma i skogarna. Under liggtiden fikade vi hemma på altanen. Strålande sol har det ju varit hela helgen så det var hur gott som helst!


Var på maskerad fest i lördags och det var skitroligt. Träffade massor med gamla kompisar som jag inte träffat på länge. Verkligen lyckat!

 

Vaknade trots en sen kväll klockan 7 på söndagen.

Kände mig jättepigg så jag och hundarna gick upp och tog en morgon promenad i skogen.

Sen var vi i trädgården hela dagen.

Ebba är väldigt fascinerad av paddorna som mer eller mindre invaderat sjön. Det är dags för paddorna att göra fler paddor. Det innebär att man hittar högar med paddor och det piper om dom. Det är det Ebba tycker är så enastående intressant! Hon skuttade omkring halva dagen och tre gånger fick jag gå ner och hämta henne i sjön. Det fattad en liten bit staket där nere. Nog dags att fixa till det tror jag. Knashund. Som tur är gillar hon ju inte att bita i grejer men jag vill ändå inte att hon håller på för mycket med paddorna då dom ju är giftiga.

Alfred var med mig och planterade om landet. Så inom kort hoppas jag på skörd! Har både jordgubbar, zucchini, minigurkor, morötter, sockerärtor, rädisor, gräslök och så lite olika örter. Nice!

På kvällen var det grillning hos grannarna! Utsökt gott och trevligt!


Ja idag opereras min Alfred. Jag vet ju att det inte är ett jättestort ingrepp i sig, men jag är ändå jätteorolig. Magknip… Återkommer såklart med rapport om hur det gått!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards