Alla inlägg den 4 april 2008

Av Lina - 4 april 2008 10:19

Idag är det 40 år sedan Martin Luther King mördades.

http://www.youtube.com/watch?v=HxZCawujcRI&feature=related

 

Nu var det några dagar sedan jag skrev något.

Veckan har varit ganska späckad.

 

I onsdags var jag på klubben och lyssnade på en föreläsning om stretching och massage. Inga jättenyheter men ändå bra att se lite mera exakt hur man skall göra och inte göra.

Masserade Ebba lite igår och det tyckte hon var störtskönt:)

Jag gav Alfred ett bad häromdagen. Schampot skulle sitta i några minuter och då passade jag på att klia och massera igenom honom lite. Oj, vad mysigt när matte klappar mig, tyckte Alfred och satte sig ner. Huvudet åkte längre och längre mot golvet och han nästan snarkade. Så stod jag i ca fem minuter och jag tror faktiskt att han somnade. Plutten… ;)

Väl färdig blir han helt galen och far omkring i hela huset, knider sig mot allt, rullar sig på golvet och är allmänt lycklig. Han fäller väldigt när man badar honom så mitt vita badrum är långt ifrån vitt när man är färdig. Matte får spola heeeela väggarna…

Jag (matte) har haft grym magkatarr sista veckan. Fick för mig att jag skulle sluta med kaffe. Jättebra idé för magen, ingen bra idé för huvudet! Skallebank som heter duga efter två dagar. Så nu har jag dragit ner dagliga dosen till en kopp och den får jag ta efter lunch när man fått i sig lite mat.

Helgen blir nog ganska lugn. Behövs känner jag! Ska iväg och spåra imorgon.

Vi är ju ett gäng som ses och tränar ihop, fikar och pratar. Jätteroligt!

På måndag är det slutkoll av Alfreds fraktur. Ska väl vara läkt nu tycker man, men hålla tummarna ändå.

 

Ha en härlig helg allihop

kram Lina

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards