Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Lina - 22 februari 2008 14:55

Härligt med fredag tycker jag:)


Likt Rix FM vill jag hissa och dissa lite idag!

 

Vill dissa dubbelbottnade människor som snackar skit. Ni vet nog vilka ni är. Är du osäker, nja då har du ju svaret vilken kategori Du tillhör...

Detta är till alla som uppehåller sig med att snacka OM människor istället för MED dem. Sluta med det. 

Falskhet imponerar inte på mig och skitsnackare gör sig inte besvär i mitt/vårat liv! Vänd om och kom inte tillbaka för du är inte välkommen.

Så är det med det. Kort o koncist.

 

Vill samtidigt såklart passa på att hissa alla nära och kära vänner! Ni är många och ni är värdefulla! Tack o lov att det finns så många människor har hjärtat på rätt ställe. Tack för att ni finns!

 

Puss på er alla godingar och ha en underbar helg i solen!

Till er andra... Karma’s a bitch…

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards